.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های خواندنی از نشست اعضای ستاد احمدی نژاد با استاندار
انتصابات استاندار، برمبنای تفکرات احمدی نژاد است
معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران در دیدار اعضای ستادهای انتخاباتی محمود احمدی نژاد با استاندار گفت: استاندار مازندران در انتصابات بر مبناي تفكر احمدي‌نژاد عمل مي‌كند ...
انتصابات استاندار، برمبنای تفکرات احمدی نژاد است

معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران اعلام كرد: استاندار مازندران در انتصابات بر مبناي تفكر احمدي‌نژاد عمل مي‌كند.

به گزارش  شمال نیوز، ستادهاي سه‌گانه احمدي‌نژاد در مازندران با ابتكار هادي ابراهيمي معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با استاندار و مسئولان ستادها در همايشي با هم ديدار و گفتگو كردند.

معاون جديد سياسي- امنيتي استاندار مازندران در اين همايش گفت: استاندار مازندران در تمام ساعت‌هاي‌ شبانه‌روز مشغول خدمت است.

وي ارتباط قوي با ائمه جمعه و حضور يافتن در بين نيروهاي اصولگرا از جمله ده‌ها مزيت‌هاي نماينده عالي دولت در مازندران است كه بايد قدر دانسته شود.

ابراهيمي نقش نيروهاي اصولگرا در وحدت بخشي و فرصت تازه‌ خدمت‌گذاري را ستود و تصريح كرد: قابليت و توانمندي‌هاي نيروهاي اصولگرا را مي‌شناسم.

* مديراني كه تفكر احمدي‌نژاد را قبول ندارند بايد از مديريت خداحافظي كنند

وي با تاكيد بر اينكه تئوري بايد به عمل تبديل شود، تصريح كرد: استاندار در جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان نيز عنوان كرد كه مديراني كه دولت و تفكر احمدي‌نژاد را قبول ندارند بايد از مديريت خداحافظي كنند.

معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران تاكيد كرد: اين فرصت در استان وجود دارد و از نيروهاي پركار و با انگيزه استفاده خواهد شد.

وي درباره فعاليت احزاب و فعالان سياسي استان نيز بيان داشت: احزاب و فعالان سياسي كه در چارچوب قانون اساسي و منويات مقام معظم رهبري حركت كنند اجازه فعاليت در استان را دارند.

ابراهيمي درباره استفاده از ظرفيت‌‌هاي مديريتي نيروهاي اصولگرا نيز ادامه داد: با فرمانداران نيز اين موضوع در ميان گذاشته شد.

معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران با اشاره به دغدغه برخي‌ها درباره اصولگرا نبودن تعدادي از مديران شهرستان‌ها يادآور شد: به ما گزارش شد كه برخي از روساي ادارات در شهرستان‌ها دولت را قبول نداشتند ولي اكنون در مسئوليت هستند ولي همگان بايد بدانند آنچه استان به آن نياز دارد، آرامش است.

وي تاكيد كرد: صداقت، همگرايي و وحدت از نيازهاي توسعه استان است.

ابراهيمي با اشاره به اينكه جريان اصولگرايي در كشور بايد استمرار داشته باشد، تصريح كرد: اين جريان فقط براي يك انتخابات نيست.

وي گفت: گفتمان اصولگرايي بر مبناي مقام معظم رهبري بايد تداوم يابد.

ابراهيمي با اشاره به اينكه هنوز برخي‌ها در فضاي انتخابات هستند، تصريح كرد: دولت از سوي برخي‌ جريان‌ها تحت فشار است.

معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران با يادآوري اين نكته كه فضاي برادرانه بايد به جاي ناجوانمردي سياسي در كشور حاكم شود، اضافه كرد: بسياري از جريان‌هاي داخلي با آن سوي مرزها همنوا شدند.

ابراهیمی گفت: فرمانداران و مدیران شهرستانی باید بیشتر فعالیت کنند و نگذارند به استاندار فشار بیاید.


رحیم مشایی فرزند انقلاب است

ابراهیمی در پاسخ به برخی انتقادها از اسنفدیار رحیم مشایی، مشاور و رئیس دفتر ریاست جمهوری در این جلسه گفت: عده ای می خواهند فضای تخریب و تهدید را داشته باشند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه رحیم مشایی حافظ قرآن و از خطه ولایتمدار مازندران است، افزود: همه ما امکان اشتباه داریم ولی نباید فضایی ایجاد کنیم که دولت تضعیف شود.

وی با بیان اینکه برخی از این فشارها سازماندهی و هدایت شده است، تاکید کرد: مخالفان و منتقدان دولت مشخصا با شخص رئیس جمهوری کار دارند ولی چون نقطه ضعفی در احمدی نژاد نمی بینند به یاران ریاست جمهوری حمله می کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: رحیم مشایی پس از تصفیه حساب با دوم خردادی ها مدیر رادیو تهرانی شد که برای نظام مسئله درست کرده بود و آقای مشایی در آنجا طرح هزار صلوات را با ابتکار خود انجام داد که یک طرح فراگیر شده است.

وی اظهار داشت: من قصد دفاع ندارم ولی با شناخت معدودی که از رحیم مشایی دارم مطمئن هستم که از تفکرات احمدی نژاد حمایت می کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رحیم مشایی فرزند انقلاب است، گفت: ما باید با همگرایی و با یک سازو کار عملیاتی مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.



استاندار مازندران نيز ايجاد اشتغال را رويكرد اساسي دولت برشمرد و گفت: دغدغه ما اين است كه خانواده چهار شهيد بيكار داريم.

* مازندران با وضعيت پرچالش بيكاري روبه‌رو است

سيد علي‌اكبر طاهايي در اين ديدار گفت: مازندران اكنون با يك وضعيت پرچالش بيكاري روبه‌رو است كه همه بايد براي رفع بيكاري بسيج شوند.

طاهايي با تاكيد بر اينكه بيكاري حتي در خانواده‌هاي چهار شهيد نيز مشاهده مي‌شود، تصريح كرد: رفع اين معضل به همكاري تمام مسئولان نياز دارد.

وي از ورودي برخي از شهرهاي مازندران به عنوان زباله‌آباد ياد كرد و بيان داشت: 23 سال پيش استان را ترك كردم و براي آگاهي بيشتر از وضعيت استان به زمان نياز دارم.

استاندار مازندران از سد شهيد رجايي به عنوان نخستين تجربه سدسازي در استان ياد كرد و گفت: با اينكه نماينده مردم تنكابن و رامسر در مجلس بودم ولي در مراسم كلنگ‌زني اين پروژه در به دليل توجه به مسايل و مشكلات كل استان حضور پيدا كردم.

* بيش از هر زمان ديگري به همدلي و همفكري نياز داريم

وي با تاكيد بر اينكه اكنون بيش از هر زمان ديگري به همدلي و همفكري نياز داريم، تصريح كرد: هنوز با وجود ماه‌ها سپري شدن انتخابات مسايل مربوط به اين مقوله را در كشور پيش مي‌كشند و بسيار تاسف‌بار است كه بگوييم مردم به خاطر سهام عدالت به احمدي‌نژاد راي دادند.

استاندار مازندران دولت احمدي‌نژاد را دولت كار و تلاش برشمرد و خاطرنشان كرد: دغدغه‌ها و مشكلات نبايد موجب فرسايش شود.

* در مديريت استان فقط به گزارش‌هاي مكتوب اكتفا نمي‌كنم

طاهايي با اشاره به اينكه در مديريت استان فقط به گزارش‌هاي مكتوب اكتفا نمي‌كنم، ادامه داد: به اطلاعات روزآمد نياز دارم و و براي اين منظور به بسياري از مناطق استان سر زدم.

وي با اشاره به گله برخي از اعضاي جلسه كه اعلام كردند استاندار و فرمانداران وقت به مراجعه كنندگان از جمله اعضاي ستاد احمدي‌نژاد نمي‌دهند، يادآور شد: مازندران 52 شهردار، 45 بخشدار، 18 فرماندار و ده‌ها مديركل دارد كه بايد براي امور استان به همه اين افراد وقت داد.

طاهايي درباره انتخاب هادي ابراهيمي به عنوان معاون سياسي استاندار ادامه داد: سه روز پس از پيشنهاد به وزارت كشور حكم ابراهيمي صادر شده است.

استاندار مازندران از معرفي شهردار بابل در هفته جاري خبر داد و خاطرنشان كرد: با نظر شوراي شهر بابل سرپرست فعلي شهرداري بابل به عنوان شهردار معرفي مي‌شود.

وي درباره فرمانداري ويژه تنكابن كه قرار بود در اين منطقه مجوز آن صادر شده است، تصريح كرد: اين مقوله هنوز چارت ندارد.

* حرف‌هاي ما با اصولگرايان تمام نمي‌شود

نماينده عالي دولت در استان مازندران بار ديگر به انتخاب معاون جديد سياسي خود اشاره كرد و بيان داشت: با رويكرد احمدي‌نژاد هادي ابراهيمي را انتخاب كردم.

وي با اعلام اينكه ابراهيمي در زماني كه در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران بود منشأ تحولات و تغييرات بود، افزود: سفر سوم دولت را در پيش داريم و براي اين سفر بايد سند فرهنگي استان در كنار ديگر پيشنهادات به دولت ارائه شود. طاهايي با تاكيد بر اينكه حرف‌هاي ما با اصولگراران تمام نمي‌شود، تصريح كرد: رويكردهاي ارزشي در مديريت استاني حمايت مي‌شوند.

نباید منتظر انتخابات بعدی باشیم

رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر احمدی نژاد در مازندران نیز در این جلسه گفت: مسئولیت فرصت برای خدمت است و دوستان ارزش این فرصت را که برای خدمت در اختیار آنان گذاشته شده است را بدانند.

اسحق صلاحی با اشاره به بی نظیر بودن انتخابات 22 خرداد در طول انقلاب افزود: تمام انتخابات با چالش و موانعی همراه بوده است اما در این انتخابات اپوزوسیون داخلی و فریب خوردگان خارجی با هم متحد شدند تا نظام را تخریب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر رقبای ما در انتخابات پیروز می شدند هدف استراتژیک آنان زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه بود.

صلاحی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که پیروز میدان سکوت اختیار کند و تا مدت ها نمی توانستیم بگوییم پیروز میدان هستیم.

وی گفت: ما نباید منتظر انتخابات ریاست جمهوری بعدی باشیم و باید برای انتخابات شورا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری برنامه ریزی کنیم.

صلاحی ادامه داد: اگر میخواهیم در بحران مدیریت کنیم باید سناریوی آن را از اکنون تنظیم کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروي 2 اسفند 1388
با سلام-آقاي استاندار تفكر احمدي نژادي داشتن براي استان و كشور لازم است ولي نه اينكه ظاهري احمدي نژادي و حرفهاي احمدي نژادي برخي از مديران زده ولي عمل احمدي نژادي فراموش شده باشد - به شما و همه مديران مازندران توصيه مي كنم از شعار در آمده و بجاي تبليغات سياسي و اين داستانهاي تكراري لااقل براي خشنودي قلب رهبر و مردم استان مازندران همت بلند داريد و براي آباداني استان اقداماتي در خور توجه داشته باشيد -حيف است اين چند سالي كه در مسند قدرت هستيد با حرفهاي تكراري مردم را آزار دهيد
سایه 5 اسفند 1388
باسلام .آقاس استانداربا این خونسردی و با عدم شناخت و این شعارها نمیتوان استان به این بزرگی با چالشهای فراوان را اداره و ساماندهی کرد. بجای اینکه وقتتان را با این حرفها تلف کنید از فرصتی که به زور بدست آوردید استفاده کنید و به داد این مردم برسید. بعد ازحماسه ی بزرگی که این مردم در22بهمن آفریدندو مدیون لطف خود کردند بدترین ظلم کم کاری و شعاردهی هست .یادتان باشد این مردم خیلی بزرگ هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.